Мектеп директордың қамқорлшылық кеңестің алдындағы жылдық есебі » СШ №42
Коммунальное государственное учреждение
«Средняя школа №49»
отдела образования города Тараз
Управления образования акимата Жамбылской области
Қабылдау :
+7(726) 31-53-83
Бухгалтерия
+7(726) 31-53-83
Версия для
слабовидящих
» » » Мектеп директордың қамқорлшылық кеңестің алдындағы жылдық есебі
26
апрель
2019

Мектеп директордың қамқорлшылық кеңестің алдындағы жылдық есебі

№42 орта мектептің   2018-2019   оқу  жылындағы   бастауыш сынып 

          бойынша     жылдық есебі    

Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 1 мартдағы № 205 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес білім сапасын арттыру жөніндегі жұмыстың негізгі бағыттары білім беру процесіне қатысушылардың үздік білім беру ресурстары мен технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету, жылдам өзгермелі әлемде табыстылығын қамтамасыз ететін білім алуға деген білім алушылардың сұраныстарын қанағаттандыру, Қазақстан Республикасы азаматтарының жалпы білім беретін мектептерде интеллектуалдық, рухани және дене бітімі дамуын қалыптастыру болып табылады.

Бүгінгі күні білім беру жүйесі түбегейлі жаңаша ойлауға негізделген іргелі реформалар кезеңіне қадам басты.

Дүниежүзілік экономикалық форум XXI ғасырдағы табысты адамның білімі мен іскерлігінің 16 түрін атап көрсетті. Олар: 

  • командадағы жұмыс дағдылары;
  • көшбасшылық қасиет; 
  • бастамашылық; 
  • IT-құзыреттілік (айти-құзыреттілік);
  • қаржылық және азаматтық сауаттылық және т.б.

2015 жылы Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымының (ЭЫДҰ) Білім беру саясаты  комитеті «Білім мен дағдылардың болашағы: Білім беру-2030» атты жаңа жобаны іске асыруды бастады.

ЭЫДҰ әлемнің бұрын белгісіз жаһандық сын-қатерлермен көбірек бетпе-бет келіп отырғанын, барынша тартысты және осал болып келетінін негізге алады. 

XVII (он жетінші) ғасырдағы адамның бүкіл өмірі бойындағы алған ақпаратты қазіргі заманғы адам 1 айда ғана алады және өңдейді. Әлемде ақпарат әрбір екі жыл сайын екі еселенеді, бұл оны қарапайым жаттаудың мүмкін еместігін және пайдасыз екендігін көрсетеді.

Мұндай жағдайларда білім алушыны өмір сүруге дайындау үшін академиялық білім, функционалдық дағдылар, жеке тұлғалық қарым-қатынастар мен құзыреттіліктер жеткіліксіз. Мүлдем жаңа сапа – метабілімділік, метақұзыреттілік қажет.

Озық экономика білім беру мақсаттарын «білетін адамнан» «шығармашылықпен ойлайтын, әрекет ететін, өзін-өзі дамытатын адамға» ауыстыруды талап етеді. 

 Бастауыш сынып бірлестігінің мақсаты: оқыту пәндерінің сапасын жетілдіру нұсқауларын дайындау, оқушылардың  білім сапасын арттыру.   Преподавателиінің  курстарға жіберуде перспективті жоспар даярланды. Бастауыш сынып бірлестігінде қаралған мәселелердің ішінде мектепішілік олимпиаданың тапсырмаларын құрастыру, оның деңгейі, мұғалімге кездесетін қиындықтар туралы айтылып, оның шешу жолы қарастырылды.   

ОЖСБ-ға дайындық барысы бойынша  білім сапасы, орта балы  төмен пәндер математика,  орыс тілі пәні мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсетілді.

Бастауыш  сынып әдістемелік бірлестікте   барлығы – 33   мұғалім  жұмыс атқарады.   Оның   ішінде: білім деңгейі 

Жас маман саны- 1  (Төлебаева Ж)


Білім   деңгейі

Жыл /көрсеткіш

2016-2017

2017-2018

2018-2019

динамикасы

Жоғары

26

27

27

 тұрақты

Аяқталмаған жоғары

3

3

-


Арнаулы орта

3

3

4

тұрақты

Магистранттар 

жоқ

жоқ

жоқ

жоқ 



Жылдары

Жоғары 

І санат

ІІ санат

Санаты жоқ

Барлығы

2016-2017

12

8

5

7

32

2017-2018

15

9

7

2

33

2018-2019


8

6

4

31

Динамикасы

3 Өсті,  

1 Өсті,  

2 Өсті,  

5 Өсті,  

65







                  Еңбек өтілі ,  жасы бойынша мәліметтер.


Педагогикалық өтілі 

Жасы бойынша

0-4

5-10

11-20

21-30

30-дан жоғары

 25 жасқа     дейін

25-34 

35-44

45-54

55-64

3

5

10

11

3


3

17

10

2


 





           Август   айында ұстаздар нормативтік құжаттармен,   бірінші және екінші  сыныптар жаңа бағдарлармен жұмыс жұргізу ,әдістемелік нұсқау хат 198 бұйрық және № 115 бұйрық бойынша әр пәнің типтік оқу бағдарламасымен танысты. Жаңа оқу жылына құрылған күнтізбелік жоспарлары талқыланып, бекітілді. 

       Жаңартылған білім бойынша 1-2-3  сыныптарда қалыптастырушы және жиынтық бағалауды жүргізу жұмыстарын және   жаңартылған білім мазмұнына сәйкес күнделікті сабақтың жүргізілуін  зерделеу.

 Қазіргі таңда пәнді жақсы, терең білетін, күнделікті сабақтағы тақырыпты толық қамтитын, оны оқушыға жеткізе алатын, әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды білу іскерлігі, оқытудың дәстүрлі және ғылыми жетілдірілген әдіс-амалдарын, құралдарын еркін меңгеретін, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыра отырып дарындылығын дамытудағы іздену-зерттеу бағытындағы тапсырмалар жүйесін ұсыну өмір талабы.  Ал оның негізі бастауыш сыныптарда қаланбақ. Сондықтан да бастауыш сыныпта әр сабаққа әр түрлі тиімді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру ең басты мәселе.

№42  орта мектепте   бастауыш сыныптар бойынша жаңартылған білім мазмұны бойынша   23 сынып жұмыс жасайды. Бірінші және екінші, үшінші  сыныптар   биыл жаңа бағдарлалармен жұмыс жасауда қалыптастырушы бағалаудың және жиындық бағалаудың тапсырмаларын орындау барысында оқушылар   айтылым, тыңдалым,оқылым, жызылым  дағдыларын пайдаланады. 2-сыныптар I-II-II-IV тоқсан бойынша  1-сыныптардың  ІІІ-ІҮ тоқсандық бөлім/ортақ  тақырыптар бойынша жиынтық бағалауды өткізу кестесі құрылды.  Кестеге сай әрбір сынып  бойынша ережеге жүгіне отырып пәндік жиынтық бағалау өткізілді. Бөлім/ортақ тақырыптар бойынша жиынтық  бағалаудың қорытындысы нәтижесінде  оқушылардың ата-аналарына ақпарат жазылды,ата-аналарға таныстырылды, ата-аналардың қолы қойылды, оқушылар өз бетінше жұмыс жасауға, ойлана білуге, ойларын жинақтап айта білуге дағдыланады. Сонымен  қатар  бөлім бойынша өткен тапсырмаларды еске түсіріп отырады. 1-2,3 сыныпқа сабақ беретін әрбір мұғалімдер  «Бастауыш мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық» оқу әдістемелік құралы басшылыққа алып жұмыс жасады. Жаңартылған білім мазмұны бойынша курстардан өткен мұғалімдер бір -бірінің сабақтарына қатыса отырып тәжірибелерімен алмасты. Тренингтер, ашық сабақтар, дөңгелек үстелдер өткізілді.


2018-2019 оқу жылы баспа беттеріне жарияланған

мақалалары туралы мәлімет


Мектеп

Қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық

Педагогтың аты-жөні

Іс –тәжірибенің таратылған орны, мерзімі

1

№42

Бастауыш мектеп

РППӘҒЖ

Қазақ тілі «Сын есім»

Математика «Көбейту»

Жұмадилова М.Б.

2019 ж.

№1

2


«Жасанды дыбыс көздері» Просвещение

Босмоинова М

2018 жыл Октябрь№9.

3


Бастауыш мектеп.

Қазақ тілі

«Жіктеу есімдігі»


Б.А. Косыбаева

2019 ж №1

4


Озық сабақ  Жаңаша оқыту жолында.

Абуова И.Д.

1 (39) январь 2018 жыл

5


Свидетельство о публикации на сайте методической разработки открытого урока по математике «Измерение длины. Миллиметр Свидетельство о 


Волженцова И.В.

Январь    №01(№1

6


.«Жаңаша оқыту жолында» Республикалық ғылыми әдістемелік журналында авторлық материал басылымы шықты Тақырыбы: «Көкеністер мен жемістер»Заттың ұзындығын өлшеймін ,



Январь    №01(26)

7


Республикалық ғылыми әдістемелік  Жаңаша оқыту жолында.kz журналына авторлық материал                                                                                                                         жарияланған .

Тақырыбы: «Көкеністер мен жемістер»Заттың ұзындығын өлшеймін 


Беркимбаева А

№01 (26)

                           Қантар –Январь айы


№ 42 орта  мектеп    бастауыш сынып мұғалімдерінің   жетістіктері


р/с

Мұғалімнің 

аты-жөні

                            Жетістіктер                                                     

1

Момбекова А

1,1 Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!),КИО


2

 Турганова Л.А.

1Диплом Республикалық «Елімнің бақытын тербеткен - тәуелсіздік» 

2«ПОНИ»  «Алғыс хат»

3Ұлттық интренет олимпиядаға сайысына оқушылаларды дауындағаны үшін алғыс хат.КИО

3

Косыбаева Б.А.

1.Диплом  Халықаралық «Пони» байқауы  алғыс хат

2.Алғыс хат  Республикалық Дәстүрлі Интернет олимпияда байқауында білім алушылардың ынтасын арттыруға  қашықтықтан ұйымдастырылған  11.02. 2019 ж.КИО


4

Келібекова А.С.

1)ДИПЛОМ   « ПОНИ  Халықаралық байқауының  жеңімпаздары   мен     жүлдегерлерін  сапалы  дайындағаныңыз  үшін үлкен     алғысымызды  білдіреміз !2018-2019 оқу КИО



5


Ахилбекова А.С.

1)Диплом ДИПЛОМ   « ПОНИ  Халықаралық байқауының  жеңімпаздары   мен     жүлдегерлерін  сапалы  дайындағаныңыз  үшін үлкен     алғысымызды  білдіреміз !2017-2018 оқу жылы   КИО


6

Жошибекова И.Т.

1)Диплом    Халықаралық  «Пони»     байқауы   «Пони-Универсум»

2.)Диплом    Халықаралық  «Пони»     байқауы    «Пони- Пифагорда қонақта»  

 3).Диплом       Халықаралық  «Пони»  байқауы       «Пони-Тіл тану елінде »

КИО


7

Баялиева Р.Ж.

1).Диплом  за высокий профессионализм, проявленный в процессе создания и развития собственного учительского сайта в рамках проекта «Инфоурок»

за существенный вклад в развитие крупнейшей онлайн-библиотеки методических разработок для учителей

2).Диплом Халықаралық «ПОНИ» байқауы «Пайымда! Ойла! Нәтижеле! Игер!» 

КИО


8

Рысбаева Г.Б.

Алғыс хат        

1)М. Мақатаевтың поэзиясына арналған «Мына адамдар неге жатыр тойламай...» атты республикалық өнер байқауына шәкірт дайындағаны үшін марапатталды.

 2)Диплом      Халықаралық «ПОНИ» байқауы        «Пони-Тіл тану елінде»

КИО


9


Алпысбаева Г.А.

1)Қазақстан ұстаздары" Республикалық қашықтық олимпиадасы Тіркеу №104953 "Диплом" І дәрежелі КИО



10

Зулбухарова Г.Е.

1.1 Диплом. Халықаралық «Пони» байқауы «Пони – Тіл тану елінде»

2. 2 Алғыс хат.М. Мақатаевтің поэзиясына арналған «Мына адамдар неге жатыр тойламай»Республикалық «Құс жолы» балалар өнер байқауында  шәкірт дайындағаны үшін және жоғары деңгейде өтуіне үлес қосқаны үшін.


11

Рахимбердиева А.К.

1.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!) КИО



12

Жұмаділова М.Б.

1.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!)


13

Куришина Ю.А.

1Грамота за большой вклад в делообучения и воспитания подрастающего поколения, за творческий подход к работе.

2Диплом за подготовку учащихся Международному Монопредметному турниру по математике.


14

Бимырзаева Г .Т.

1 Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!)

3 куәлік математика пәнінен Халықаралық Монопәндік Турнирге оқушыларды дайындағаны үшін 

15

Морозова Н.В.

1.Диплом «Пони-В гостях у Пифагора » Международного конкурса «Пони»

2.Диплом «Пони-Языкознание» Международного конкурса «Пони»


16

Волженцова И.В

1. Диплом Международного интеллектуального турнира «ПОНИ» в гостях у Пифагора

2. Диплом Международного интеллектуального турнира «ПОНИ» в великой стране ЯзыкознаниЯ


17

Махатова М.М.

1.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!)


18

Волженцова И.В.

1. Диплом Международного интеллектуального турнира «ПОНИ» в гостях у Пифагора

2. Диплом Международного интеллектуального турнира «ПОНИ» в великой стране ЯзыкознаниЯ


19

Беркимбаева А.К.

.Диплом Халықаралық «Пони» байқауы 2018-2019 оқу жылы 

(Пайымда!Ойла!Нәтижеле!Игер!)

КИО


20

Абуова И.Д.

1 Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пайымда!Ойла!Игер!)

2.Диплом - Халықаралық «Пони» байқауы (Пойми! Открой! Найди! Исследуй!)








Пән бірлестігінің алға қойған міндеттерінің бірі–дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу     

Биылғы оқу жылында  бірлестікте дарынды балалармен жүйелі түрде жұмыс жүргізілді.Бірлестік пән мұғалімдері  өз сыныптарындағы дарынды оқушыларды анықтап,  жоспар құрып,  жыл бойы   нәтижеге бағытталған жұмыс атқарды.

            Көптеген  байқауларға, олимпиадаларға, ғылыми жоба байқауларға қатысып, бастауыш сынып оқушылары біршама жүлделі орындарға қол жеткізді.






№42 орта мектебі оқушыларының   қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық конкурстарға қатысуы.


Оқу жылдары 

Жеңім паз оқушы лар саны

Респуб. байқау

Облыстық

байқау

Қалалық

байқау

Олимп. 

/Облыс

Респуб/

 Халық             

 аралық

   Дистанцион   

 ды/қашықтық/


2016-2017



110

2

3

4

81

20

           -


2017-2018



199

99

1

3


96

          -        


2018-2019


215

114

-

7

-

62

       32

      Әр мұғалім өз шәкірттерінің дарынды да талантты болғанын қалайды.Ал оны биіктерден көру үшін ұстазға қажымай-талмай, баланың жан – дүниесін тани отырып, еңбектену - әр ұстаздың жетістігі. 

        Осы бағытта  бастауыш сынып мұғалімдері дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуді  дұрыс жолға қойғаны,   жоғарыда көрсетілген нәтижеден байқауға болады. 


     Ұсыныстар: 

-дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуді  жалғастыру;

-мұғалімдер  дайындықтың басқа да әдіс түрлерін пайдалана отырып, пәнге деген қызығушылығын, алдағы жауапкершілігін сезіндіру арқылы білімін арттыру.

        Сонымен қатар, бірлестік ұстаздары үлгерімі төмен оқушылармен де   жыл бойы жұмыс атқарды. Жыл басында үлгерімі төмен оқушылардың тізімі жасалынып, жоспар құрылды. Биылғы оқу жылында үлгермеуші оқушы болған жоқ. 

Декабрь айында 2018 ж. аралығында бастауыш сыныптар бірлестігінің онкүндігі өтті. 

Онкүндіктің тақырыбы: «Оқыту мен тәрбие үрдісінде тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың бойында негізгі құзіреттілікті дамыту, білім-біліктілігін арттыру, талаптарын жетілдіру».

Мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісінде озық педагогикалық технологияның әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып бүгінгі күн талабына сай нәтижеге бағытталған сапалы білім беру, оқушылардың жазу сауаттылығы мен сөйлеу мәдениетін көтеру, берген білімді, дағдыны меңгеретін, шығармашылық бағытта жұмыс істейтін, ойлау қабілетімен ерекшеленетін жеке тұлға қалыптастыру.

     Онкүндікте бірлесік мұғалімдері пәндерден сабақтарын және сыныптан тыс сабақтарын интерактивті тақтада өткізді. Онкүндік аясында өткізілген шаралардан мұғалімдердің жан-жақты жұмыс істейтіндіктері анық байқалды

Аталмыш шараға ұстаздармен қатар оқушылар да аса мұқият дайындықпен келді. Ол әр күнге белгіленген шара барысында анық көрінді.



   Жалпы                                     сабақ өткізілді 73

Ашық сабақ  -                          Оның ішінде:73

                                            Жоғары деңгейде өткені –20

                                            Хороший деңгейде өткені-53

                                           Орта деңгейде өткені -

  Сыныптан тыс сабақ  -            Оның ішінде:

                                            Жоғары деңгейде өткені –20

                                            Хороший деңгейде өткені-45

                                           Орта деңгейде өткені -


 Онкүндік  барысында мұғалімдер өз істеріне жауапкершілікпен қарап, шығармашылықпен, іздене отырып, жаңа технология элементтерін сабақтарында тиімді пайдаланып, шеберлікпен көрсете білді.    Жалпы онкүндік жоғары дәрежеде өтті. 

 Онкүндік қорытынды бойынша төмендегідей  ұсыныс айтылды.

1. Пән мұғалімдері оқушылардың каллиграфиясына көңіл бөлсін;

2. Жас мамандар тәжірибе жинау  мақсатында ұстаздардың сабақтарына қатыссын, көп ізденсін, өз білімдерін жетілдірсін    Өз тәжиребесін тарату мақсатында 3 айлық курс оқып келген Р.Қ Еркінбекова және А.С.Ахилбекова,Косыбаева Б.А. коучинктер өткізді. Бірлестік мұғалімдері қатысып, жаңа әдіс-тәсілдермен танысты.                                         

Бастауыш сынып бойынша 3 жылдық білім сапасы төмендегідей:


    Сыныптар


2017-2018 

   оқу жылы

2018-2019 оқу жылы

                 1-4     

74,1

72


                5-9


59,3

55,4

                10-11

57,6


54,3

Әдістемелік отырыста сапа көрсеткіші талқыланып,білім беру жүйесінің даму бағыттарын айқындап, білім мазмұнын байыту оқыту үрдісіне жаңа инновациялық технологияларды еңгізу арқылы білім сапасын көтеру керектігі жан-жақты талқыланды 


Жас маман

Пәні 

Тәлімгер 

1

Аманжолова К.Т.

Бастауыш сынып

Курышина Ю.А.



       Жас мамандардың ішінде Аманжолова К.Т. ерекше атап өту керек. Ол жыл бойы өзінің іздемпаздығын, іскерлігін көрсете білді. Жас мамандар апталығы және онкүндік кезінде берген ашық сабақтарын мектеп әкімшілігі мен ұстаздар жақсы бағалады. Сондай-ақ, жас ұстаз жетістіктерге де қол жеткізе білді. 

Сонымен қатар,     жоспарға сай  өз шеберліктерін көрсету, бөлісу, өзекті мәселелерді шешу, талқылау  және жас мамандарға  көмек көрсету мақсатында әдістемелік бірлестікте кеңестер, конференциялар, семинарлар, дөңгелек үстел,  тренингтер, пікірталастар өткізілді. Атап айтсақ, Зулбухарова Г"Школьникам өзіндік жұмыс жүргізу жолдарын үйрету» (пікірталас),Ахилбекова А .С«Оқушылардың сауатын арттырудағы іс-тәжірибе» (пікірталас), Босмоинова М «Халықтық педагогика- құнды тәрбие құралы» (жас мамандарға арналған лекция),т.б. 




Қорыта келе,  биылғы 2018- 2019 оқу жылында  бастауыш сынып  әдістемелік бірлестігінің жұмысы жақсы деп танылды

Әдістемелік бірлестікте мұғалімдер қандай шараны болсын бір кісідей жұмыла атқаратындықтары айқын сезілді.

Қорытынды: 

1.Бастауыш сынып әдістеме бірлестігінің 2018-2019 оқу жылына арналған жұмыс жоспарында көрсетілген жұмыстар өз деңгейінде орындалды.

2.Бастауыш сынып әдістеме бірлестігінің айлығындағы сыныптан тыс жұмыстар, тәрбие сағаттары, ашық сабақтарын өз уақытында өткізді.

3.Өткізілген іс-шараларда қолданылған көрнекіліктер өте тиімді пайдаланылды.

4.Преподаватели іс-шараларда жаңа технологияны қолданып, педагогикалық  шеберліктерін көрсете білді.

5.Жас мамандар   тәжірибе алу мақсатында   мұғалімдердің сабағына қатысты.

Ұсыныс:

1    пән мұғалімдері оқушылардың каллиграфиясына көңіл бөлсін;

2.  жас мамандар    әріптестерінің сабақтарына қатысып, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін  үйреніп ,өз сабақтарында қолдансын,  тәжірибе жинақтасын;

3 пән мұғалімдерінің мақалалары мен сабақ әзірлемелері республикалық, қалалық журналдарда басылымдарға шықсын;


2018-2019 оқу  жылындағы әлеуметтік педагогтың

сапалық құрамы.




Аты-жөні

Туған күні айы, жылы

білім

Атқаратын қызмет

Бітірген оқу орыны

Диплом бойынша мамандығы

санаты

Курстан

 өтуі

Құрманғазы Индира Құрманғазықызы

14.10.

1978ж.

жоғары

Социальный педагог

ТарМУ 2016ж.

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

-





№ 42 орта мектебінің әлеуметтік педагогикалық қызмет жұмысының 2018-2019 оқу жылының жылдық қорытынды сараптамасы.




Мақсаты: - Тұлғаға бағытталған оқыту үрдісінде оқушыларға әлеуметтік көмек және 

қолдау көрсету.



Міндеттері:        -   өзара  қарым - қатынаста, оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік - педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету.



  • оқушылардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігімен

қызығушылығын байқау.



  • Жас ерекшелігінің әрбір кезеңіне байланысты баланың жеке дамуына

кешенді ықпал ету.



-      Тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал ету, тұлға мен ортаның, тұлға

мен қоғамның,шағын ортаға бейімделуінің өзара әрекеттестігі

проблемаларын шешу.

2018-2019 оқу жылы бойынша барлығы 1451 оқушы білім алды, 62 сынып комплектісі бар. Оның ішінде 5 - жайсыз отбасы. Толық емес жанұя - 354, толық жанұя –1095, жағдайы төмен отбасынан шыққан оқушы  саны -330, үйде оқытылатын оқушы саны -24, ата – ананың қамқорлығынсыз және тұл жетім қалған оқушы саны – 4.Жыл бойы тегін тамақпен 1-9 сынып оқушылары, яғни 304 бала тамақпен қамтылды, әлеуметтік жағдайы  төмен отбасынан  шыққан және ата-ананың қамқорлығынсыз қалған оқушылар.

 Мектеп бойынша барлығы 304 оқушы тегін тамақтанады. Бұл мектеп оқушыларының 20,95%құрайды.


Оқу жылы

Сынып комлект

Барлық оқушы саны

Тегін тамақпен қамтылған

Ақылы      (ата-ана есебінен) тамақпен қамтылған

2015-2016

56

1267

1-2сынып

105 оқушы


3-8 сынып

155 оқушы

1007

20,5

2016-2017

59

1376  

1-2сынып

163 оқушы


3-8 сынып

97 оқушы

1116

18,9

2017-1018

63

1485

1-2сынып

165 оқушы


3-8 сынып

95 оқушы

1223

17,5

2018-2019

62

1451

1-2сынып

88 оқушы


3-9 сынып

216 оқушы

1147

21,0



«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №42 орта мектебі» КММ

Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасы.


Оқу жылы

Жалпы оқушы саны

Қыз

Ұл

Толық отбасы

Толық емес отбасы

Әкесі жоқ отбасы

Анасы жоқ отбасы

Өз үйінде тұратындар

Жатақханада тұратындар

Жалға тұратындар саны

Ата-анасының білімі жоғары

Ата- анасының білімі арнаулы орта

Мемлекеттік  жұмыс орындағылары

Жұмыссыз ата-аналар

2017/2018

1485

733

752

1124

361

341

20

960

-

525

623

278

305

803

2018/2019

1451

723

728

1095

354

331

23

933

-

518

635

300

347

636

Ауытқу динамикасы

-34

-10

-24

-29

-7

-10

-3

-27

-

-7

-8

+2

+42

167



1-августы мен 30 - сентябрь аралығында өткізілетін Республикалық  «Мектепке барар жол» акциясынан жағдайы төмен және көп балалы отбасынан шыққан, ата-ананың қамқорлығынсыз қалған оқушыларға мектеп ұжымынан

көмектер берілді.



Оқушының аты-жөні

сыныбы

Қай мекеме

Көмек түрі

1

Чжан Снежана 

2 «В»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

2

Тлекулова Айгерім

7 «Г»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

3

Түлкібай Жасмин

7 «Г»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

4

Серік Нұрай

5 «Д»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

5

Әшірбаева Дана

4 «А»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

6

Халикулова Раушан

9 «А»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

7

Таласбай Мейірім

4 «Ж»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

8

Әбдіқұл Қалдықыз

6 «Ә»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

9

Миятбек Замира

6 «А»

Мектеп ұжымы

Мектеп формасы

10

Хайтбаева Замира

1 «В»

Экология басқармасы

Мектеп формасы

11

Себеков  Мейрамбек

2 «Б»

Экология басқармасы

Мектеп формасы

12

Рахманова Сабина

2 «Б»

Экология басқармасы

Мектеп формасы

13

Син Владимир

8 «В»

Экология басқармасы

Мектеп формасы

14

Сейтқасым Дильна

5 «А»

ТИГУ

Куртка, сумка  аяқ киім

15

Есіркеп Ерасыл

5 «Г»

ТИГУ

Куртка, сумка  аяқ киім

16

Кабидолдаева Сабина

4 «В»

ТИГУ

Куртка, сумка  аяқ киім

17

Миятбек Замира

6 «А»

ТИГУ

Куртка, сумка  аяқ киім

18

Кумекбаев Жандос

4 «А»

ТИГУ

Куртка, сумка  аяқ киім

Жағдай төмен отбасынан және көп балалы отбасынан шыққан ұл және қыз балаларға 310– дана сырт киім,310-дана аяқ киімдер берілді. Жағдайы төмен отбасынан шыққан және мүмкіндігі шектеулі,жетім оқушыларымызға сырт киім мен аяқ  киімдер берілді.


Жағдайы төмен отбасынан шыққан оқушыларға сырт киім берілді.


«Қайырымдылық-қадірлі іс» тақырыбында 25.02.19-20.03.19 аралығында өткен қамқорлық-қайырымдылық жәрменкесінде оқушыларға көмек көрсетілді.

2019 жылдың февраль –март айлары аралығында қамқорлық-қайырымдылық  жәрмеңкесі ұйымдастырылып, 11 мөлек ауданының тұрғындары мен мектеп ұжымына хабарланды. Жәрмеңкеге  ата-аналар тарапыныан айтарлықтай көмек көрсетілген жоқ. Кейбір отбасылар   киюге жарамды киімдермен  және аяқ киімдермен бөлісті. Көп көмек мектеп ұжымынан болды. Барлық ұстаздар бірауыздан өзара келісіп, өз еріктерімен қаржылай көмек көрсетіп, жиналған қаржыға   төменде көрсетілген 11 оқушыға    мектеп формасын, яғни костюм шалбарымен алып берді.

Оқушының аты жөні

сыныбы

Әлеуметтік жағдайы

1.

Ешенкулов Артур

8 «г»

Азқамтылған 

2.

Себеков Мейрамбек

8 «а»

Көпбалалы

3.

Расбаев Мерей

8 «ә»

Азқамтылған 

4.

Алтынников Даниил

8 «б»

азқамтылған

5.

Юркин Николай

8 «б»

Жетім

6.

Рогачев Анатоли

8 «б»

Азқамтылған 

7.

Біләл Дулат

7 «г»

Көпбалалы 

8.

Мият Әрсен

7 «ә»

Азқамтылған 

9.

Трубин Багдат

6 «в»

Азқамтылған 

10.

Өзибек Жансерік

7 «а»

Қөпбалалы 

11.

Данияр Бекарыс

6 «ә»

Аз қамтылған










Үйде оқытылатын оқушыларға сырт киім және аяқ киімдер берілді.


Оқушының аты-жөні

сыныбы

Көмек түрі

1

Петров Руслан

3 «В»

куртка, аяқ киім,жаңа жылдық сыйлықтар 

2

Жасұзақ Әмірхан

2 «Ж»

куртка, жаңа жылдық сыйлықтар

3

Есіркепов Айдос

8 «Г» 

куртка, жаңа жылдық сыйлықтар

4

Манохин Илья

4 «Б»

куртка, жаңа жылдық сыйлықтар

5

Попов Тимур

7 «В»

куртка, аяқ киім, жаңа жылдық сыйлықтар

6

Мақпалбай Дастан

10 «А»

куртка, жаңа жылдық сыйлықтар


Мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып дом– тұрмыс жағдайлары туралы  акт жасалынды.Оқушылармен тіл табысып сөйлесіп, олардың ата-аналарымен сөйлесіп сабақ беретін мұғалімдері уақытылы сабақтарын беріп жүрма деген сауалдармен сөйлесіп өз ойларымен бөлістік. Мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушыларға сырт киімдер мен аяқ киімдер, және жаңа жыл мерекесінде сыйлықтар берілді.Үйде оқытылатын оқушыларға үнемі мұғалімдер барып сабақтарын уақытылы беріп отырады және мектеп әкімшілігі ,әлеуметтік педагог,психологтар дом- тұрмыс жағдайларымен танысып үнемі қолдау көрсетіп отырады.


2018-2019 оқу жылында №42 орта мектепте оқитын жайсыз жанұяда тәрбиеленіп жатқан балалардың мектеп тарапынан алған көмектері туралы мәлімет.


Аты-жөні

Сы

ны

бы

Сырт киім

Аяқ киім

Тегін ыстық тамақ

1

Батырбай Бақдаулет

Сырт киім

етік

Тегін ыстық тамақпен қамтылған

2

Батырбай Ердайлет

1 ә

Сырт киім

етік

Тегін ыстық тамақпен қамтылған


Қорытынды бөлім:  Әлеуметтік жағдайы төмен отбасынан және көп балалы отбасынан шыққан  оқушыларға жыл бойы тегін ыстық тамақпен қамтылды, мемлекет тарапынан «Мектепке жол» жол акциясынан канц.заттары мен мектеп формасы, аяқ киім киімдер беріліп көмектер көрсетілді және мұғалімде бірлесе отырып ақшалай жинап жағдайы төмен оқушыларға канц.заттарын берілді. Мектеп тарапынан сырт киім және аяқ киім, ақ көйлектер берілді.


Ұсыныстар: 2018-2019 оқу жылына жоспар құрылып ата-ананың қамқорлығынсыз және тұл жетім балалармен,әлеуметтік жағдайы төмен отбасынан шыққан және көп балалы отбасынан шыққан  оқушыларымызға қолдау көрсетіп, оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік көмек көрсету, ойларымен бөлісу. Оқушылар мен тіл табысуға көмектесуге арналған сауалнамаларды жоспарға енгізу. Школьникам қолдау көрсету.



Похожие публикации:

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив