О школе » СШ №42
Коммунальное государственное учреждение
«Средняя школа №49»
отдела образования города Тараз
Управления образования акимата Жамбылской области
Қабылдау :
+7(726) 31-53-83
Бухгалтерия
+7(726) 31-53-83
Версия для
слабовидящих
» О школе
Уақытша  бос   орын /декреттік  демалыстағы  педагог орны/ :  директордың   тәрбие ісі         жөніндегі  орынбасары  (1 бірлік ).
08
август
2025
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ :
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ : директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары (1 бірлік ). Негізгі функционалдық міндеттері: 1. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады; 2. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі; 3. білім алушыда педагогқа құрметпен
Уақытша  бос   орын /декреттік  демалыстағы  педагог орны/ :  директордың   тәрбие ісі         жөніндегі  орынбасары  (1 бірлік ).
08
август
2025
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ :
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ : директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары (1 бірлік ). Негізгі функционалдық міндеттері: 1. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады; 2. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі; 3. білім алушыда педагогқа құрметпен
Уақытша  бос   орын /декреттік  демалыстағы  педагог орны/ :  директордың   тәрбие ісі         жөніндегі  орынбасары  (1 бірлік ).
08
август
2025
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ :
Уақытша бос орын /декреттік демалыстағы педагог орны/ : директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары (1 бірлік ). Негізгі функционалдық міндеттері: 1. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады; 2. білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі; 3. білім алушыда педагогқа құрметпен
Бос лауазым. Орыс сыныптарында орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
08
август
2025
Бос лауазым. Орыс сыныптарында орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Конкурс Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 31 мартдағы № 57 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2025 жылғы 31 мартдағы № 96 бірлескен бұйрығы талаптарына сәйкес жургізіледі. 113. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды: 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін
Бос лауазым. Орыс сыныптарында орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
08
август
2025
Бос лауазым. Орыс сыныптарында орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Конкурс Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 31 мартдағы № 57 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2025 жылғы 31 мартдағы № 96 бірлескен бұйрығы талаптарына сәйкес жургізіледі. 113. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды: 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
08
август
2025
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
113. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды: 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
08
август
2025
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
113. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды: 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
08
август
2025
Бос лауазым. Орыс сыныптарында математика пәні мұғалімі
113. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды: 1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш; 2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты
«Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді тәсілдері»
26
февраль
2025
«Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді тәсілдері»
Функционалды сауаттылық – мектеп білімі мен адам баласының күнделікті өмірдегі көпсалалы әрекетін байланыстыру нәтижесінде тұлғаның әлеуметтік ортаға бейімдей отырып қалыптастыратын білім-бөлігі. Функционалды сауаттылықтың негізгі ерекшелігі өзгермелі қоғамның түрлі салаларында қолданбалы білімге сүйене отырып, өмірлік мәселелерді шеше білумен сипатталады . Осы орайда №42 орта мектебі «Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді тәсілдері» тақырыбындағы облыстық семинарда серіктес
Lesson Study зерттеу проект
11
февраль
2025
Lesson Study зерттеу проект
№42 орта мектебінде Lesson Study циклін өткізу үшін зерттеу жұмыстары жоспарланып, директордың оқу-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары С.Дуанбекқызының бастамасымен қазақ тілі пәні мұғалімдерімен топ құрылды. Lesson Study тәсілін жүзеге асыру үшін топ мүшелерімен ақылдаса келе, «Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын каншалықты жақсартады? деген зерттеу жүргізу жоспарланып, тізбектелген сабақтар топтамасы өтуде. №1,2 зерттеу