11
февраль
2025
Lesson Study зерттеу проект
№42 орта мектебінде Lesson Study циклін өткізу үшін зерттеу жұмыстары жоспарланып, директордың оқу-әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары С.Дуанбекқызының бастамасымен қазақ тілі пәні мұғалімдерімен топ құрылды. Lesson Study тәсілін жүзеге асыру үшін топ мүшелерімен ақылдаса келе, «Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын каншалықты жақсартады? деген зерттеу жүргізу жоспарланып, тізбектелген сабақтар топтамасы өтуде.
№1,2 зерттеу сабақтарының жоспарлары талқыланып, талқылау барысында ұсыныстар айтылды. Сабақтарда топтық жұмыс кезінде функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Lesson Study зерттеу проект нда, мұғалімдер оқушыларды бақылау дағдысын дамытты; Бұл зерттеу материалдары сабақ беретін мұғалімдер үшін маңызды болды.
Lesson Study зeрттеу проект нда, мұғалімдер оқушыларды бақылау дағдысын дамытты; Бұл зерттеу материалдары сaбақ беретін мұғалімдер үшін маңызды болды.
№1,2 зерттеу сабақтарының жоспарлары талқыланып, талқылау барысында ұсыныстар айтылды. Сабақтарда топтық жұмыс кезінде функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар білім алушылардың ақпаратты бағалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік берді. Lesson Study зерттеу проект нда, мұғалімдер оқушыларды бақылау дағдысын дамытты; Бұл зерттеу материалдары сабақ беретін мұғалімдер үшін маңызды болды.
Lesson Study зeрттеу проект нда, мұғалімдер оқушыларды бақылау дағдысын дамытты; Бұл зерттеу материалдары сaбақ беретін мұғалімдер үшін маңызды болды.